فوم, یونولیت ورقی

فوم ورقه ای | خرید + قیمت

فوم ورقه ای

فوم ورقه ای 

یونولیت ها در چند سال اخیر توانسته اند نیازهای یک ساختمان را برآورده کنند.قیمت مناسب و در عین حال کارآمد بودن آنها باعث شده تا از یونولیت ورقه ای به عنوان یک محصول بدون جایگزین یاد شود.

قیمت یونولیت ورقه ای

برای استعلام قیمت یونولیت ورقه ای می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:

به دلیل نواسانات بازار قیمت انواع یونولیت به صورت روزانه و در بعضی مواقع به صورت لحظه ای تغییر می کند.به همین دلیل برای استعلام قیمت تماس بگیرید. در رابطه با قیمت فوم های ورقه ای ضخامت و چگلی بسیار مهم می باشند. و هر چه چگالی و ضخامت آنها بیشتر باشد کیفیت بالاتری دارند و قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

پیشنهاد مطالعه : یونولیت ورقی

خرید یونولیت ورقه ای

خرید یونولیت ورقه ای با کیفیت کاری دشوار می باشد.مجموعه برتر فوم با تکیه بر دانش متخصصان خود و با استفاده از تجهیزات به روز توانسته انواع یونولیت با کیفیت را به دست مصرف کننده برساند.پیش از خرید یونولیت ورقه ای از تجربه شرکت تولید کننده و همچنین کیفیت و چگالی محصول اطمینان حاصل فرمایید.

فروش یونولیت ورقه ای

فروش یونولیت ورقه ای در ابعاد مختلف انجام می شود. اما ابعاد 150 در 230 جزء پر مصرف ترین می باشد.از این رو تولید این یونولیت ها نیاز دانش کافی و استفاده از مواد اولیه مرغوب می باشد.لذا مجموعه  برتر فوم برای فروش محصولات خود از بالاترین کیفیت ها برخوردار می باشد. و به همین دلیل است که سال ها در خدمت مشتریان گرامی بوده است.

مشخصات یونولیت ورقه ای با کیفیت

  • فوم ورقه ای با کیفیت نباید در هنگام برش افت کیفیت داشته باشد
  • معمولا فوم ورقه ای با کیفیت خاصیت برگشت پذیری ورقه ای دارد
  • ضخامت یونولیت ورقه ای باید بالا باشد تا کیفیت مناسبی داشته باشد
  • عرض این ورق ها می بایست بالاتر از 150 سانت باشند
  • ورق های یونولیتی با کیفیت دارای حباب کمتری در سطح و داخل یونولیت دارند

پیشنهاد مطالعه : ورق یونولیت

کاربرد یونولیت ورقه ای

یونولیت ورقه ای بیشتر در ساختمان سازی کاربرد دارد و نوع از فوم سقفی به حساب می آید.اما می توان از این ورقه های یونولینی در عایق سازی سقف منازل و ساختمان ها استفاده کرد.همچنین استفاده از آنها در صرفه جویی مصرف بتن و دیگر مصالح نقش بسزایی دارند.استفاده از فوم ورقه ای برای سیستم گرمایش از کف و یا عایق سازی استودیو های خانگی کاربرد دارد.می توان از فوم های ورقه ای برای بسته بندی کالاهای مهم استفاده کرد و در برابر ضربه مقاوم ساخت.

مزایای استفاده از یونولیت ورقه ای در ساختمان ها

فوم ورقه ای که یکی از کاربردی ترین نوع فوم ها می باشند دارای وزن سبکی می باشند.از این رو وزن آنها در برابر بلوک های سیمانی بسیار ناچیز هستند. و در عین حال دارای مقاومت مناسبی می باشند.یکی از مزایای استفاده از این یونولیت ها کاهش وزن ساختمان است که امروزه بسیار مهم می باشد.

از طرفی دیگر حمل و نقل آنها بسیار آسان بوده و می توان با صرف کمترین هزینه و به راحتی آنها را جابجا کرد.همچنین فوم های ورقه ای دارای مقاومت خوبی در برابر شعله های آتش دارند. که در بحث ایمنی مورد قبول می باشند.آب به داخل آنها نفوذ نمی کند و از رشد باکتری ها جلوگیری بعمل می آورد.

از سوی دیگر باعث کاهش هزینه های ساخت و ساز می شود و در مصرف بتن ، سفال ، آهن و … صرفه جویی می کند.سفارش فوم های ورقه ای در برتر فوم  به راحتی قابل انجام است و می توان آن را به ابعاد دلخواه برش داد.

نکات مهم قبل از خرید فوم ورقه ای

توجه داشته باشید که فوم های ورقه ای معمولا در ابعاد 2 متر در 1 متر تولید و به بازار ارائه می شوند.ضخامت آنها بین 1 تا 10 سانتی متر بوده و در صورت نیاز می توانید با ضخامت بیشتری محصول را تولید کرد.

قبل از خرید سعی کنید با فروشندگان معتبر مشورت کرده تا محصولی مناسب و کارآمد را تحویل بگیرید.شما می توانید قبل از خرید چگالی و ضخامت مورد نظر خود را به تولید کننده اعلام کنید. تا مطابق درخواست شما یونولیت ورقه ای تولید شود.برای کیفیت بیشتر در فوم های ورقه ای چگالی بالا پیشنهاد می شود که هم مقاومت بهتری در برابر حرارت ، رطوبت و … دارد و هم دوام و کیفیت بیشتری را نیز دارد.

انواع فوم ورقه ای

ورقه یونولیتی در ابعاد مختلقی همچون 1 سانتی 3 سانتی الی 20 سانتی می باشند.

بسته به نیاز مشتری ضخامت این ورق ها تغییر می کند. و هر چه ضخامت این ورقه ها بالاتر برود قیمت و وزن آن نیز افزایش خواهد کرد.توجه داشته باشید که ورق یونولیتی را برای چه کاری تهیه می کنید و با توجه به آن از ضخامت و چگالی مناسب استفاده کنید.

جهت خرید انواع یونولیت ساختمانی کلیک کنید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *