فوم, فوم ساختمانی

فوم ساختمانی | کارخانه فوم سازی در تهران

فوم ساختمانی

آشنایی با فوم ساختمانی

این محصول اخیرا جای خود را در ساختمان سازی به خوبی باز کرده اند. این فوم ها بنا بر جنس و شکلی که دارند در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از فوم های ساختمانی در ساخت و ساز مقرون به صرفه تر است. و از لحاظ ایمنی و سبک بودن نیز بر بلوک های بتنی و … ارجحیت دارد.

به دلیل سبک بودن فوم ساختمانی برای کار در ارتفاع سرعت عمل ساختمان سازی بیشتر می شود. و استفاده از فوم های ساختمانی به ویژه برای انبوه سازان توصیه می شود. زیرا با استفاده از این فوم ها علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می توانند به خوبی مبحث 19 را نیز در ساختمان پیاده سازی کنند.

اگر شما نیز برای ساخت و ساز به دنبال فوم هایی با کیفیت هستید شرکت برتر فوم طیبی می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. این کارخانه ی فوم سازی در تهران قرار دارد. و یکی از عوامل فروش فوم در تهران و یا سایر نقاط کشور می باشد. در ادامه بیشتر با برتر فوم طیبی آشنا خواهید شد.

انواع فوم ساختمانی

بنابر جنس و شکلی که دارند در قسمت های مختلف بنا مورد استفاده قرار می گیرند. فوم های ساختمانی بر اساس جنس به دو دسته ی زیر تقسیم می شوند:

1-    فوم پل اتیلن :

فوم پلی اتلین یکی از فوم های ساختمانی است که به دلیل ساختار فشرده ای که دارد یک عایق حرارتی و صوتی مناسب به شمار می رود. در ساخت این فوم از پلی اتیلن فشرده و حباب های ریز هوا استفاده می شود. و معمولا به صورت رولی در بازار موجود می باشد.

فوم پلی اتیلن را می توانید در دمای 35- تا 90+ استفاده کنید. همچنین این فوم ضد آب است و به دلیل همین خاصیت و مقاوم بودن در مقابل عوامل فرساینده در دیوارها، کف و سقف به عنوان عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در مواردی فوم پلی اتیلن با روکشی از آلومینیوم و یا سایر فلزات متالیز شده و به عنوان روکش نماها و یا سقف سوله ها به کار برده می شود.

حتی می توان برای دیوار سازی های پر سرعت از ترکیب فوم ساختمانی و بتن استفاده کرد.  که پس از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و محکم سازی سنگ نما ایمنی هم رعایت می شود.

2-    فوم پلی استایرن یا یونولیت :

یونولیت ماده ای سفید و از فرآورده های صنایع پتروشیمی می باشد. این ماده عایق رطوبت و صداست و از بلورهای ریزی تشکیل شده است. یونولیت نیز جز فوم های ساختمانی است. و به دلیل سبکی و مقرون به صرفه بودن اخیرا در آپارتمان سازی کاربرد زیادی پیدا کرده است.

در نظر داشته باشید که وزن هر بلوک بتنی که در ساختمان به کار می رود 15 کیلوگرم است. در حالی که وزن یک بلوک یونولیت بسیار ناچیز است. بنابراین استفاده از فوم های ساختمانی یونولیت به ویژه برای بتن ریزی سقف تا حد زیادی وزن ساختمان را کاهش می دهد. و ایمنی آن را به ویژه در مقابل زلزله بالا می برد.

به طور کلی استفاده از فوم های ساختمانی یونولیت چه در بتن ریزی و یا موارد دیگر 25 درصد هزینه ی اسکلت سازی و فندانسیون بنا را کاهش می دهد. و سرعت انجام کار را بالا می برد. ضمن اینکه به دلیل سبک بودن هنگام نقل و انتقال از ایمنی بیشتری برخوردار است.

کارخانه ی فوم سازی در تهران

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال یک کارخانه ی فوم سازی یا فوم ساختمانی با تجربه و خوشنام می باشید نام برتر فوم طیبی را به خاطر بسپارید. برتر فوم طیبی یکی از کارخانه های فوم سازی در تهران است. این کارخانه با سال ها تجربه اقدام به تولید فوم های ساختمانی در انواع مختلف می نماید. و محصولات تولید شده  از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید فوم برای ساختمان سازی دارید برتر فوم طیبی به خوبی می تواند نیاز شما را تامین کند.

فوم های ساختمانی که توسط برتر فوم طیبی تولید می شود کاملا با دستگاه های فول اتوماتیک ساخته شده و پاسخگوی هر تیراژی می باشند. این کارخانه به منظور فروش فوم در تهران شروع به فعالیت کرده است اما در حال حاضر فعالیت این کارخانه تنها معطوف به تهران نمی باشد و  با گسترش بازار می تواند نیاز سایر استان های کشور را نیز تأمین کند.

جهت خرید انواع یونولیت ساختمانی کلیک کنید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *