یونولیت سقفی

سقف یونولیتی | خرید + قیمت

سقف یونولیتی

سقف یونولیتی

پلی استایرن انبسطی به عنوان ماده اولیه یونولیت های ساختمانی بشمار می آید. که توسط شرکت های پتروشیمی تولید می شود. این ماده توسط فرایندهای شیمیایی پیچیده ای که در پتروشیمی ها روی آن انجام می شود به وجود می آید و در نهایت به خواص قابل توجهی می رسد.

یونولیت سفید رنگ است و در قالب دانه های بسیار ریزی به شرکت های تولیدی یونولیت ساختمانی ارسال می شود. تا طی فرایندهای بخار حجم آن ده ها برابر شود. اما در نهایت بلوکه های یونولیت با دستگاه cnc در ابعاد مورد نظر مشتریان برش می خورد. دقت داشته باشید که شیوه تولید یونولیت های ساختمانی به طور کلی یکسان هستند. و این موضوع در افزایش و یا کاهش قیمت یونولیت ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

تولید سقف یونولیتی

بهتر است بدانید در میان همه انواع سقف هایی که وجود دارد نوع یونولیتی آنها رشد چشمگیری در صنعت ساختمان سازی داشته است. این نوع سقف ها با در کنار هم قرار گرفتن بلوک های یونولیت تکمیل می شوند. که این موضوع باعث می شود سقف ها استاندارد و سبک باشند.

ماده تشکیل دهنده یونولیت ها پلی استایرن انبساطی است که دارای ساختار شیمیایی خاصی می باشد. ساختار این ماده به گونه است که بیش از 90 درصد آن را هوا تشکیل می دهد. و در نهایت باعث می شود محصول مورد نظر بسیار سبک باشد.

امروز این بلوکه های یونولیت را به عنوان یکی از انواع سقف سبک و ارزان بشمار می آورند. که طرفداران بسیار زیادی در بازار مصالح ساختمان دارد. یونولیت به طور کلی می تواند در مقابل عواملی مثل آب و صدا نیز به عنوان یک عایق بسیار عالی عمل کند. بهتر است بدانید که یونولیت به طور کلی در صنایع بسیار زیادی کاربرد دارد.

مزیت بلوکه های یونولیت

انواع سقف سبک و ارزان

یونولیت دارای ویژگی های بسیار زیادی است که همین مورد باعث شده در بازار مصالح ساختمان مورد توجه قرار گیرد. مهمترین مزیت های سقف یونولیت عبارتند از:

  • عایق بودن
  • مقاومت در مقابل آتش سوزی
  • حمل و نق آسان
  • سبک بودن
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب

ما در ادامه مطلب به مهمترین مزیت های این موضوع می پردازیم. بهتر است بدانید این محصول در استودیوهای صدا برداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. که این موضوع به دلیل عایق بودن آن در مقابل صدا است.

بلوکه های یونولیت استاندارد می تواند تا حدود بیست دقیق در مقابل آتش مقاومت کنند که این موضوع در افزایش ایمنی ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد. جدا از بحث ایمنی همین مزیت تا به حال در سوانحی مثل آتش سوزی توانسته است جان بسیاری از افراد نجات دهد.

پیشنهاد مطالعه :‌ بلوک سقفی پلاستوفوم

همان طور که در طول متن به این موضوع اشاره کردیم یونولیت بسیار سبک است. و همین موضوع باعث شده حمل و نقل و نصب آن کار بسیار آسانی باشد. شاید در نگاه اول این مزیت خیلی مهم به نظرتان نرسد اما بهتر است بدانید که یکی از دغدغه های بسیار اساسی در پروژه های ساختمانی موضوع حمل و نقل مصالح ساختمانی سنگینی مثل بلوک های سیمانی است که توان نیرو انسانی را می گیرد.

یونولیت را در قالب هایی متفاوت و مدرن بسیاری از افراد به عنوان نمای ساختمان نیز مورد استفاده قرار می دهند. یونولیت به دلیل ویژگی هایی که دارد در مقابل نور خورشید و یا شدت باران خراب نمی شود. و این موضوع باعث می شود که طول عمر سازه تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. بلوکه های یونولیت سقفی و دیواری نیز به دلیل ویژگی های بسیار خاصی که دارند می توانند طول عمر مفید ساختمان را تا حد قابل توجهی افزایش دهند.

پیشنهاد : سقف تیرچه یونولیتی چیست؟ | کاربرد + اهمیت

بهتر است بدانید این نوع سقف امروزه در بسیاری از نقاط دنیا به عنوان یک سقف سبک جدید و مدرن بشمار می آید.

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد این نوع سقف ها توجه داشته باشید قیمت آن است. این محصول در میان انواع سقف سبک و ارزان جایگاه ویژه ای دارد. زیرا در کنار قیمت مناسب ارزش های بسیار قابل توجهی را نیز برای مشتریان به وجود می آورد.

جهت خرید انواع یونولیت ساختمانی کلیک کنید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

tayebipoo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *