یونولیت, یونولیت ورقی

یونولیت ورقی 5 سانتی | قیمت + خرید

یونولیت ورقی 5 سانتی

یونولیت ورقی 5 سانتی

یونولیت ورقی 5 سانتی نوع پرفروش مجموعه ایران یونولیت می باشد. این محصول با هر گونه ابعادی بنابر سفارش مشتری تولید می شود. شکل آن ورقه ای می باشد و در صنایع مختلف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یونولیت ورقی درز انقطاع و یونولیت ورقی داخل سفال از معروف ترین ان ها می باشد که در برابر هرگونه شرایطی دارای مقاومت بالا هستند.

امروزه ورق یونولیت فوم به دلیل برخورداری از خاصیت های منحصر به فرد همچون سبکی حجم زیادعایق حرارتی و صوتی و قیمت پایین کاربرد های وسیعی در صنعت و ساختمان پیدا کرده. این پلیمر در سال های اخیر با حجم زیادی با بهترین کیفیت در پتروشیمی های مختلف در ایران تولید می شود. و حدود 80 درصد از این تولیدات در داخل مصرف می شود.

پیشنهاد مطالعه : یونولیت ورقی

فوم یونولیت های ساختمانی نیز در سال های اخیر کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان پیدا کرده کاربردهایی همچون ساختن سقف ، دیوار های یونولیتی، فوم های داخل تیغه،عایق های گرمایش از کف و … پیدا کرده اند.

قیمت یونولیت ورقی

قیمت ورق یونولیت بستگی به نوع مواد مصرفی در تولید بلوک مادر و نیز میزان تراکم مواد در یک متر مکعب مشخص می گردد. همراه ما باشید تا قیمت ورق یونولیت 5 سانتی را بدانید.

قیمت یونولیت ورقی 5 سانتی

در قیمت ورق یونولیت با توجه به ضخامت 5 سانتی یونولیت در عرض درخواستی مشتری و طول مورد نظر مشتری قابل تغییر می باشد. ولیکن معمولا قیمت ورق یونولیت در ایران یونولیت با عرض یک متر و طول دو متر تولید و تقدیم می گردد. قیمت ورق یونولیت 5 سانتی با دانسیته و چگالی شش (در مصارف با کیفیت معمولی و قیمت مرقون به صرفه) الی دانسیته و چگالی هشتاد (برای مصارف خاص عایق حرارت و برودت و رطوبت و عایق صوت ) قابل ارایه می باشد.

خرید یونولیت ورقی 5 سانتی از برتر فوم طیبی 

برتر فوم طیبی  مفتخر است قیمت ورق یونولیت را بسیار عالی و مناسب ارائه نماید معمولا وزن قیمت ورق یونولیت با چگالی و دانسیته مطابق دارد. زیرا قیمت ورق یونولیت از هر 100 سانت 20 عدد ورق یونولیت و پلاستوفوم 5 سانتی در عرض یکصد و طول دو متر می دهد. قیمت ورق یونولیت به عنوان مثال برای یک ورق با دانسیته و چگالی 25 وزنی معادل 2.5 کیلو می باشد. که یک دهم دانسیته مورد نظر می باشد و نیز به عنوان مثال قیمت ورق یونولیت با دانسیته و چگالی 80 هرورق یونولیت 5 سانتی 5*100*200 سانت باید 8 کیلوگرم باشد.

پیشنهاد مطالعه : ورق پلی استایرن | انواع ورق یونولیت | یونولیت ورقی

دقت در وزن قیمت این سایز یونولیت با دانسیته مشخص باید مورد نظر خریداران محترم قرار گیرد. تا دانسیته و چگالی مورد نظر آنان تامین گردد. همچنین قیمت ارزان با کیفیت پایین و با استفاده از مواد بی کیفیت و وزن کمتر به هیچ عنوان قابل تحویل نمی باشد.

برتر فوم طیبی با تولید کیفیت بالا و با استفاده از مواد خالص ارائه دهنده بهترین و مناسبترین قیمت ورق یونولیت در تهران و سراسر ایران عزیز می باشد. جهت مشاوره و تبادل اطلاعات لطفا با ما در تماس باشید.

برای اطلاع از آخرین قیمت روز یونولیت و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع یونولیت ساختمانی کلیک کنید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

tayebipoo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *