یونولیت, یونولیت سقفی

مرکز خرید یونولیت | در هنگام انتخاب یونولیت به این نکات توجه کنید

مرکز خرید یونولیت

مرکز خرید یونولیت

بلوک ها باید دارای ظاهر سالم و یکپارچه باشند. سطح بلوک باید نسبتاً صاف باشد و بین دانه های پلی استایرن فاصله مشخص ظاهری وجود نداشته باشد. لازم است تا نام تولید کننده، کندسوز بودن محصول، حداقل چگالی و اندازه های طول، عرض و ضخامت بلوک بر روی تمام بلوک های تولیدی کارخانه حک یا چاپ یا برچسب شده باشد.

برای جلوگیری از پشیمانی در خرید پلاستوفوم، باید به موارد زیر دقت کنید. اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند تا یونولیت مناسب را انتخاب کرده و از خرید خود راضی باشید. اگر با این موارد هنوز مشکل دارید، حتماً با کارشناسان برتر فوم طیبی  مشورت کرده و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

نکته اصلی یک: توجه به دانسیته

یکی از نکات مهم در خرید یونولیت، دانسیته آن است که تعیین‌کننده فشردگی آن محسوب می‌شود. اگر یونولیت دارای دانسیته کم باشد، به این معناست که ضعیف است و برای کارهای سنگین نظیر ساختمان‌سازی و خودروسازی مناسب نیست. بهتر است دانسیته یونولیت را بر اساس کاربرد مورد نظر انتخاب کنید. مرکز خرید یونولیت

نکته اصلی دوم: کیفیت مواد اولیه

حتماً از کارخانه سازنده بپرسید که آیا یونولیت‌های خود را از مواد اولیه باکیفیت تولید می‌کنند یا از مواد بازیافتی و کیفیت پایین استفاده می‌کند. یونولیت‌های ساخته شده از مواد بازیافتی کیفیت پایینی دارند و برای پروژه‌های حساس مناسب نیستند.

نکته اصلی سوم: ابعاد یونولیت

ابعاد یونولیت را به درستی انتخاب کنید تا نیاز به برش و پرتی حداقل شود. انتخاب ابعاد مناسب یونولیت، خرید یونولیت مقرون به صرفه‌تری را ایجاد می‌کند. هر نوع یونولیت سقفی، دیواری و بسته‌بندی در اندازه‌های مختلفی تولید شده که با توجه به کاربرد، ابعاد مناسب آن را انتخاب کنید.

نکته کلیدی چهارمنوع یونولیت

در انتخاب یونولیت برای کسب و کار خود، حتماً نوع آن را در نظر بگیرید. تفاوت میان یونولیت‌های فوم سقفی، فوم دیواری، و ورق یونولیت بسیار مهم است. نوع یونولیت باید با نیازهای کاربری شما هماهنگ باشد. درخواست کمک از کارشناسان برتر فوم طیبی در این زمینه می‌تواند بسیار مفید باشد. مرکز خرید یونولیت

پیشنهاد مطالعه : خرید فوم سقفی

 راهنمای خرید یونولیت مناسب

اکنون که از اهمیت یونولیت در صنعت ساخت و ساز آگاه شدیم، باید در خرید این محصول به نکات کلیدی توجه کنیم.

در راهنمای خرید یونولیت مناسب، باید علاوه بر کیفیت مواد اولیه، دانسیته، ابعاد و نوع یونولیت باید به موارد زیر نیز توجه شود.

خواص فنی:

خواص مکانیکی مانند مقاومت در برابر فشار، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر دما و مقاومت در برابر صدا باید مورد توجه قرار گیرد. تضمین کیفیت در این خصوص موجب مطمئن شدن از عملکرد بهتر یونولیت خواهد شد.

خرید مستقیم از کارخانه:

برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی مرتبط با واسطه‌ها، بهتر است محصولات یونولیت را مستقیماً از کارخانه تولید کننده خریداری کنید. این کار به شما امکان مذاکره مستقیم با تولید کننده را می‌دهد. مرکز خرید یونولیت

اهمیت نوع یونولیت:

قبل از خرید باید به دقت نوع مورد نظر از یونولیت را مشخص کرده و مطمئن شوید که با نیازهای شما هماهنگ است.

این نکات به شما کمک خواهند کرد تا انتخاب و خرید یونولیت مناسب را با دقت و بهره‌وری انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : قیمت خرید فوم پلی اتیلن | فروش عمده

 چطور یونولیت با کیفیت بخریم؟

برای خرید یونولیت با کیفیت، موارد زیر را در نظر بگیرید:

– ارزش R:

این مقدار نشان‌دهنده قدرت عایق حرارتی یونولیت است. ارزش R بیشتر به معنای عایق بودن بهتر است. با افزایش ضخامت، ارزش R افزایش می‌یابد. این مورد برای کاهش انتقال حرارت و حفظ سرمای داخل ساختمان بسیار حائز اهمیت است. مرکز خرید یونولیت

– ضخامت یونولیت:

ضخامت مستقیماً بر توان عایق‌بودن یونولیت تأثیر می‌گذارد. این ضخامت مناسب با محدودیت‌ها و استانداردهای ساختمانی هماهنگ شده و به فضای موجود منطبق باشد.

– کیفیت یونولیت:

کیفیت تعیین‌کننده‌ای برای مقاومت، عایق‌بودن، پایداری، و قابلیت اطمینان یونولیت است. انتخاب محصول با کیفیت باعث افزایش عمر مفید و کارایی محصول می‌شود.

– قیمت:

قیمت مهم است، اما نباید تنها به آن اکتفا کنید. مقایسه با کیفیت و ارزش واقعی محصولات از جمله جنس مواد، نوع ساختار، مقاومت، و عمر مفید ضروری است.

–مرکز خرید یونولیت معتبر :

مراجعه به مراکز خرید معتبر و قابل اعتماد، اطمینان از اصالت و کیفیت محصولات را افزایش می‌دهد. گواهی‌ها و استانداردها نیز نشانگر معتبر بودن مرکز خرید هستند.

مرکز خرید معتبر یونولیت

شما بزرگواران میتوانید برای خرید فوم به برتر فوم طیبی مراجعه کنید. این شرکت دارای کارشناسان متخصص می باشد و در زمینه مشاوره و فروش انواع پانل‌های پلی‌کربنات و پانل‌های سقفی و دیواری با فوم پلی‌یورتان فعالیت می‌کند.

برای اطلاع از آخرین قیمت روز یونولیت و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع یونولیت ساختمانی کلیک کنید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

tayebipoo

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *