فوم ساختمانی, یونولیت, یونولیت سقفی

خرید آنلاین فوم سقفی

خرید آنلاین فوم سقفی

خرید آنلاین فوم سقفی

یونولیت یک ماده بسیار سبک و پرکاربرد است که دارای هدایت حرارتی بسیار پایین، جذب رطوبت حداقلی و خواص ضربه ‌گیری عالی است. از مهم ‌ترین کاربرد یونولیت در صنعت ساخت و ساز، استفاده از این ماده به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی بسیار پرطرفدار و کارآمد است.

کاربرد یونولیت در صنایع مختلف چیست؟

در این بخش به بررسی کاربرد یونولیت در صنایع مختلف خواهیم پرداخت. به‌ واسطه ویژگی ‌ها و خواص ویژه خود، یونولیت به طور گسترده‌ ای در حوزه های گوناگون صنعتی به کار می رود:

1-صنعت ساختمان: یکی از کاربردهای یونولیت را می توان در صنعت ساختمان سازی دانست.

استفاده از یونولیت و فوم سقفی به عنوان عایق حرارتی و صوتی و همچنین در ساخت سقف‌ ها و دیوارها به کار می ‌روند و  به‌ عنوان یک راه‌ حل مؤثر و اقتصادی در پروژه‌ های ساختمانی توصیه می ‌شوند.

2-صنعت بسته ‌بندی: از دیگر کاربردهای یونولیت می توان در صنعت بسته بندی اشاره کرد.

به علت خاصیت ضربه ‌گیربودن و وزن سبک، این ماده به طور وسیع در بسته ‌بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

کاربردهای عمومی: کاربرد یونولیت تنها به موارد بالا ختم نمی شود. از دیگر کاربردهای این محصول می توان به تولید وسایل تزیینی، تجهیزات نمایشگاهی، آزمایشگاهی و…. ، اشاره کرد. خرید آنلاین فوم سقفی

همچنین، کاربرد یونولیت در صنعت قالب ‌سازی و مدل‌ سازی شامل ساخت مدل ‌های اولیه و پروتوتایپ محصولات است. در این فرآیند، مدل‌ های سه ‌بعدی طراحی شده با کامپیوتر و دستگاه‌ های CNC چند محوره برای تولید مدل‌ های دقیق و با جزئیات بالا به کار می ‌روند.  این مدل ‌ها به منظور طراحی و ساخت قالب ‌های نهایی استفاده می‌ شوند.

کاربرد یونولیت در ساختمان سازی چیست؟

یکی از اصلی ترین موارد کاربرد یونولیت را می توان در ساختمان سازی دانست. در ساختمان ‌سازی بلوک‌ های یونولیتی (پلی‌استایرن) به‌ دلیل وزن سبک و قیمت مناسب بیشتر از مصالح ساختمانی قدیمی استفاده قرار می گیرند.

این بلوک ‌ها به ‌ویژه در پروژه‌ های آپارتمانی و ساختمانی مورد توجه قرار می ‌گیرند. و در دو نوع «قابل اشتعال» و «غیرقابل اشتعال» در بازار عرضه می ‌شوند. بر خلاف بلوک‌ های سیمانی که وزن هر کدام معمولاً حدود ۱۵ کیلوگرم است، بلوک ‌های یونولیتی به‌ طور قابل ‌توجهی سبک‌ تر هستند. همین مسئله به کاهش وزن کلی ساختمان کمک زیادی می‌ کند. بنابراین، توجه به راهنمای خرید یونولیت و در نظر گرفتن عوامل مختلف در انتخاب این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاربرد یونولیت در صنایع خودروسازی

کاربرد یونولیت در صنایع خودروسازی چیست؟ همان طور که اشاره کردیم، یونولیت به‌ دلیل ویژگی‌ هایی همچون عایق حرارتی، ضدآب و ضد صدا، به‌ عنوان انتخابی مناسب برای بسته ‌بندی قطعات خودروسازی است. شمع خودرو یکی از اجزای مهم در موتور خودروهای سوختی است. و بدون عملکرد صحیح آن، خودرو قادر به حرکت نخواهد بود. بنابراین، استفاده از یونولیت برای بسته‌ بندی شمع خودرو به ‌منظور حفظ سلامت و کارایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. خرید آنلاین انواع فوم سقفی

اگر شما فروشنده شمع خودرو هستید، استفاده از بسته‌ بندی یونولیتی برای این قطعه مهم توصیه می‌ شود.

قیمت انواع یونولیت ساختمانی چقدر است؟

قیمت فروش یونولیت بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود. به طور کلی قیمت این محصول بر اساس دانسیته، وزن، ابعاد و…. تعیین می شود. بنابراین در زمان خرید باید قیمت یونولیت ساختمانی را از مراکز معتبر استعلام بگیرید. کارخانه برتر فوم طیبی این امکان را به شما می ‌دهد که انواع یونولیت ساختمانی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید. خرید آنلاین فوم سقفی

جهت خرید انواع یونولیت کلیک کنید

قبل از خرید، بهتر است ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و به اندازه کافی مقدار مورد نیاز را تعیین کنید. همچنین، به کیفیت و برند محصولات توجه کنید و با مشاوره کارشناسان فروشگاه، بهترین گزینه را انتخاب کنید. جهت دریافت قیمت و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *