یونولیت

یونولیت سقفی استاندارد | فروش یونولیت سقفی به صورت عمده

یونولیت سقفی

خرید یونولیت به صورت عمده

یونولیت کاربرد زیادی در صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی داشته. و کیفیت ساخت آن برای سازندگان ساختمان بسیار مهم است. به همین دلیل خرید و فروش یونولیت مناسب برای به کارگیری در صنعت ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. که مصرف رو به افزایشی در تولید انواع یونولیت سقفی را دارد.

قیمت مناسب یونولیت

قیمت مناسب این یونولیت یکی از ویژگی‌های مهم مورد توجه در صنعت تولید یونولیت می‌باشد. که در مقایسه با سایر انواع یونولیت‌ها بسیار بالا می‌باشد. تولید کننده انواع یونولیت در کشور‌های مختلف و متنوعی صورت می گیرد و در ایران عرضه می‌شوند. که قیمت فروش انواع یونولیت در ایران یکی از عوامل مهم در فروش محصولات این تولیدکنندگان و سایر فعالان این عرصه می‌باشد.

یونولیت در انواع مختلفی در ایران تولید می‌شود. که از جمله می‌توان به یونولیت سقفی اشاره کرد. برتر فوم طیبی عرضه کننده انواع این محصولات با قیمت رقابتی در سراسر کشور می‌باشد. یونولیت سقفی

قیمت یونولیت که در کشور و در نمایندگی فروش عرضه می‌شود. به دلیل دارا بودن کیفیت‌های بسیار بالا و با صرفه، از دیگر محصولات یونولیت قیمت مناسبی دارد. و تمامی خریداران یونولیت سقفی که در داخل کشور هستند. می‌توانند آن را با قیمت بسیار مناسب در سراسر کشور تهیه کنند. و مورد استفاده قرار دهند. قیمت انواع یونولیت به عوامل مختلفی بستگی دارد .

قیمت یونولیت

مهم ترین انواع یونولیت عبارتند از:مهم ترین انواع یونولیت عبارتند از فوم پلی استایرن که ماده‌ای مقاوم در برابر گرما و حرارت بوده، و در سقف و دیوار کاربرد دارد.  و سایر محصولات در سقف کاذب و دیوار کاربرد دارند. انواع ورق‌های یونولیت شامل ورق فوم پلی استایرن و ورق‌های فشرده‌ای هستند که برای سقف کاذب به کار گرفته می شوند. ورق های فوم سقفی از انواع ورق‌های فوم پلی استایرن است. که برای انواع سقف‌ها، پارتیشن، سقف کاذب، نمای ساختمان، نورگیر و دیوار داخلی کاربرد دارند.

در گذشته از بلوک‌های پلی استایرن برای سقف‌های ساختمانی استفاده می‌شد. ولی امروزه با توجه به رشد علم و فناوری‌های نوین در زمینه ساخت سقف‌های کاذب، محصولات گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شود. قیمت یونولیت در این بازار و بین تولیدکنندگان متفاوت است. و با توجه به کیفیت آن متغیر خواهد بود. یونولیت سقفی

فروش یونولیت

مهم ترین کشور های خریدار یونولیت عراق می‌باشند. از همین رو با توجه به وجود ظرفیت تولید بالای یونولیت در ایران، این کشور یکی از تولیدکنندگان مطرح یونولیت سقفی در سطح بین المللی می باشد. در ایران شرکت های متعدد و معتبری انواع یونولیت را تولید می کنند. در بازار ایران انواع فوم سقفی تولید شده در کارخانه ها از قیمت های متنوع برخوردار هستند.

مهم ترین انواع یونولیت که از آن ها در بخش سقف استفاده می شود. به شرح زیر هستند:

یونولیت سقفی فشرده

یونولیت سقفی فشرده  به یونولیت بسته هم معروف است. این یونولیت‌ها در ضخامت ها و دانسیته های مختلفی در بازار موجود می باشند. قیمت فوم بسته هم در بازار با توجه به میزان دانسیته و میزان حجم داخلی آن ها متغیر است.

یونولیت بسته

یونولیت بسته ، نوعی یونولیت می‌باشد که از دو لایه ورق فوم تشکیل شده است. در ساخت یونولیت بسته از دو لایه ورق فومی استفاده می‌شود که لایه بیرونی از ورق های فلزی بوده و بین این ورق ها فومی قرار دارد. که بین دو لایه ورق فوم به عنوان عایق قرار گرفته است.

انواع یونولیت

مهم ترین بازار یونولیت سقف برای مصالح و مواد یونولیت سقفی که در صنعت ساختمان از آن استفاده می شود. بازار مصالح یونولیت سقفی است. بسته بندی انواع یونولیت بسته بندی می تواند برای انواع محصولات، بر اساس نوع کاربرد و مواد مصرفی استفاده شود. یکی از انواع یونولیت را می توان یونولیت بسته نام برد.در ساخت یونولیت بسته از دو لایه ورق فومی استفاده می‌شود. که لایه بیرونی از ورق های فلزی بوده. و بین این ورق ها فومی قرار دارد. که بین دو لایه ورق فوم به عنوان عایق قرار گرفته است. یونولیت بسته معمولا به صورت سقفی تولید می‌شود. و در ابعاد مختلفی از 20 سانتی متر تا 4 متر وجود دارند.

یونولیت بسته به صورت فوم در بازار موجود می‌باشد که با ضخامت ها و چگالی های مختلف و وزن مخصوص های مختلف در بازار موجود می‌باشند. برای خرید یونولیت بسته باید بدانیم که از چه نوع ورقی و چه نوع عایقی برای عایق بندی آن استفاده می‌شود.

لیست قیمت یونولیت

بیشترین میزان یونولیت سقف استفاده شده توسط شرکت‌ها مربوط به یونولیت ورق فوم سقفی است. این یونولیت ها در ابعاد مختلف برای پوشش سقف‌ها تولید میشوند. یونولیت ورق فوم سقفی نیز به سه دسته تقسیم می‌شود. که عبارتند از: فوم ورقه‌ای ورق فوم سقفی یا فوم رولی یا فوم ورقی. این نوع فوم دارای قطرهای مختلف است. که قیمت آن با توجه به نوع ورقی که توسط آن تولید می‌شود فرق می‌کند.

فوم ورقه ای در انواع مختلفی تولید می‌شود. این فوم‌ها برای مصارف ساختمانی، صنعتی و یا مصارف دیگر استفاده می‌شود. فوم ورقه‌ای نسبت به دیگر فوم‌ها در شرایط آب و هوایی ایران مقاوم‌تر است. و می‌تواند به خوبی در برابر یخ زدگی و دیگر شرایط جوی از خود مقاومت نشان دهد. یونولیت سقفی

برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :
تلگرام : 
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *