یونولیت

قیمت یونولیت سقفی

قیمت یونولیت

قیمت یونولیت سقفی

اطلاع از قیمت یونولیت برای پیمانکاران ساختمان بسیار اهمیت دارد. یونولیت‌های ورقه‌ای و سقفی یکی از بهترین عایق‌های ساختمانی برای گرما و صدا هستند. یونولیت که در اصل یک فرآورده پتروشیمی محسوب می‌شود. موجب شده تا این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای بلوک‌های سیمانی باشد. و رفته رفته در صنعت ساختمان به عنوان مناسب‌ترین گزینه در مسقف سازی منازل مورد استفاده قرار بگیرد.

فروش یونولیت در بازار مصالح ساختمانی در دو نوع 5 سانتی و 15 سانتی صورت می‌گیرد. و از همین جهت در این مطلب قصد داریم تا به بررسی قیمت یونولیت 5 سانتی و 10 سانتی بپردازیم. و شما را با نحوه خرید یونولیت آشنا کنیم.

ورقه‌های یونولیتی با ضخامت و ابعاد مختلفی توسط تولیدکننده‌های مختلف به بازار ارائه می‌شوند. و هرکدام از این تولید کننده‌ها براساس فرمولاسیون به کار رفته و نوع محصول تولیدی خود قیمت به خصوصی را برای ارائه این محصول به بازار در نظر گرفته‌اند.

لیست قیمت ورق یونولیت

اصلی‌ترین مورد تاثیرگذار در قیمت روز یونولیت ساختمانی ابعاد و ضخامت آن‌ها می‌باشد. واحد قیمت‌گذاری این محصولات براساس هر قالب و وابسته به اندازه آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به طور کلی دو نوع پر مصرف یونولیت در بازار مصالح ساختمانی وجود دارد. و در بازار فروش یونولیت پرطرفدار می‌باشند. که یکی از این دو نوع ورق یونولیتی 5 سانتی‌متری و 10 سانتی می‌باشد، به طور کلی اصلی‌ترین مورد تأثیرگذار بر قیمت روز یونولیت‌های سقفی همین ضخامت و تراکم محصول می‌باشد. قیمت یونولیت سقفی

نوع دمی ورقه یونولیتی که کاربرد زیادی نسبت به الباقی ضخامت‌ها دارد نوع 10 سانتی‌متری این ورقه‌ها می‌باشد. قیمت ورق یونولیت 10 سانتی‌متری به مانند هر یونولیت دیگری تابع موارد ذکر شده می‌باشد.

خرید مستقیم یونولیت به قیمت درب کارخانه

مهم‌ترین مورد برای خریداران حوزه مصالح ساختمانی خرید محصول موردنظر به قیمت درب کارخانه و عمده می‌باشد. خرید یونولیت باید از طریق شرکت‌های معتبر انجام شود. فروش یونولیت در سراسر کشور انجام می‌شود. اما همین مسئله که برای خرید این محصول به کجا باید مراجعه کرد. و قیمت یونولیت ورقه‌ای و سقفی در چه مرجعی به قیمت درب کارخانه خواهد بود. موضوعی است که در این بخش قصد داریم تا آن را مورد بررسی قرار دهیم.

برتر فوم طیبی  به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین نماینده‌های تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در بازار ایران یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یونولیت ورقه‌ای به قیمت درب کارخانه می‌باشد.

قیمت یونولیت تابع چه مواردی می‌باشد؟

به طور کلی ویژگی‌های این محصول است که در انواع مختلف می‌تواند در قیمت آن تأثیر بگذارد. تولیدکنندگان یونولیت بسته به نوع کاربری مد نظر خریدار محصولات مختلفی را با ویژگی‌های مختلفی به بازار ارائه می‌دهند. که در ادامه به بررسی ویژگی‌های تاثیرگذار محصول یونولیت در قیمت آن خواهیم پرداخت:

  • ابعاد

همانطور که پیش‌تر ذکر شد یونولیت در ابعاد مختلفی به بازار ارائه می‌شود. قیمت روز یونولیت براساس سایز هر واحد آن ممکن است متغیر باشد. چرا که واحد فروش یونولیت ورقه‌ای به صورت دانه‌ای در هر واحد می‌باشد.

 

  • تراکم یا چگالی

دومین موردی که می‌تواند به صورت مستقیم تأثیر فاحشی رو قیمت روز یونولیت ورقه‌ای داشته باشد. تراکم محصول در هر واحد است که می‌تواند به این صورت که هر قدر چگالی و تراکم ذرات بالاتر باشد، قیمت محصول در هر واحد هم بالاتر خواهد بود.

  • ضخامت

شاید بتوان روی این موضوع تاکید کرد که مهم‌ترین فاکتور در ایجاد وجه تمایز برای ورقه‌های یونولیتی موجود در بازار ضخامت این محصول می‌باشد. ضخامت که تأثیر مستقیمی روی ابعاد و مواد اولیه به کار رفته در محصول را دارد، یکی از مواردی می‌باشد که قیمت ورق یونولیت تابع آن می‌باشد.

انواع یونولیت در صنعت ساختمان‌سازی

یونولیت در بخش‌های مختلفی از ساختمان کاربرد دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

یونولیت کرومیت نسوز

این نوع از یونولیت براساس فرمولاسیونی که دارد. به کمک ماده پتروشیمی پلی استایرن به عمل می‌آید. که همین مسئله موجب شده تا این فرآورده در مقابل آتش‌سوزی و حرارت بیش از حد حرارت مقاومت داشته باشد. و جلوی آتش‌سوزی تا حد بسیار بالایی بگیرد. برای خرید یونولیت کرومیت نسوز باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید.

یونولیت سقفی

یونولیت سقفی پرفروش‌ترین نوع این محصول می‌باشد. که صرفاً برای استفاده در سقف منازل در ابعاد به خصوص و محدودی به بازار ارائه می‌شود.

یونولیت دیواری

نوع دیگری از یونولیت که در بازار وجود دارد نوع دیواری این محصول است که صرفاً برای عایق‌سازی درجه دمای هوا و صدا در دیوار منازل به کار می‌رود.

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی قیمت یونولیت در انواع مختلف آن پرداختیم، قیمت روز یونولیت ورقه‌ای و سقفی وابسته به مواردی اعم از ضخامت، تراکم و ابعاد می‌باشد. این یونولیت‌ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند یکی از بهترین گزینه‌ها برای عایق‌سازی سقف و دیوارهای ساختمانی می‌باشند.

برای اطلاع از آخرین قیمت روز یونولیت و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :
تلگرام : 
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *