یونولیت

فروش یونویت سقفی

فروش یونویت سقفی

فروش یونویت سقفی

یونولیت یا فوم یا آکاسیف یکی از مواد مصرفی به عنوان فیبر سقف و دیوار در صنعت ساختمان می‌باشد. که بنا به کاربردی که دارد با اسامی یونولیت سقفی، دیواری، کرومیت و ورقه ای خرید و فروش می‌شود.

قیمت یونولیت سقفی با توجه به ضخامت و وزن آن متغیر است. به عنوان مثال در فشردگی و چگالی یکسان، قیمت یونولیت سقفی 25 سانتی، بیشتر از قیمت خرید یونولیت سقفی 20 سانتی می‌باشد.

قیمت یونولیت دیواری یا ورقی به دلیل ابعاد معمول یکسان 1در2 متری که دارد. صرفا به ضخامت و چگالی فوم دیواری یا ورق آن بستگی دارد. البته باید در نظر گرفت که چگالی و وزن یونولیت فشرده، بیشتر است.

در جدول‌های زیر لیست قیمت یونولیت سقفی، قیمت یونولیت دیواری یا ورقی و قیمت یونولیت کرومیت در انواع ضخامت و وزن‌ها را قرار داده‌ایم.

در صورت نیاز به سفارش خرید یونولیت قیمت روز، کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت روز یونولیت سقفی، قیمت ورق یونولیت دیواری و کرومیت با کارشناسان ما در بخش فروش گروه برتر فوم طیبی تماس بگیرید.

فروش یونویت سقفی

یکی از محصولات جانبی در اجرای طرح‌های سقف کاذب، یونولیت می‌باشد. که همواره در ساخت و سازها و طرح عمرانی مورد استقبال مهندسین قرار گرفته است. استفاده از این محصول جدیدترین شیوه ساخت سقف است تا به حال جایگزینی برای آن پیدا نشده است.

یونولیت نام‌های زیادی دارد که در ادامه می خواهیم به آنها اشاره کنیم. EPS نام اختصاری و لاتین این محصول است. در بین مهندسین رواج دارد. آکاسیف، پلاستوفوم و استایروفوم نیز از دیگر اسامی این محصول است. فروش یونویت سقفی

معرفی یونولیت

پلیمر سفید رنگی که از پتروشیمی تولید می‌شود، در قالب‌های متنوعی قرار می‌گیرد. تا شکل نهایی را حفظ کند، در نهایت پس از سفت شدن یونولیت آماده می‌شود.

یونولیت‌ بر چه اساسی تقسیم‌بندی می‌شود؟

در واقع برای تفسیر این‌ که یونولیت‌ها بر چه اساسی تقسیم‌بندی می‌شوند. و در چه گروه‌هایی قرار می‌گیرند، دسته‌ بندی‌های متعددی تعریف‌شده است. اما یکی از مهم‌ ترین دسته‌بندی‌های این محصول بر اساس نوع چگالی آن می‌باشد. به صورتی که نمونه‌های متنوع با چگالی‌های مختلف شناخته می‌شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

فوم سقفی

چگالی یونولیت

در ابتدا می‌خواهیم تعریفی از چگالی این محصول برای شما عزیزان بیاوریم، به وزن هر قطعه از یونولیت که در ابعاد از پیش‌ تعیین‌شده ۱ متر عرض در ۲ متر طول در ۵۰ سانتی متر ارتفاع چگالی یونولیت می‌گویند.

چگالی ارتباط مستقیم با وزن آن خواهد داشت و از آن جهت که وزن محصول در کاربردهای مختلف آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. بنابراین برای انتخاب یونولیت مناسب می‌بایست اطلاعات کافی داشته باشید. چنانچه برای انتخاب مورد نظر خود دچار شبهه شده‌اید. می‌توانید با مشاورین برتر فوم طیبی تماس گرفته‌ایم. و از مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین محصول اقدام فرمایید.

یونولیت

یکی از محصولات جانبی در اجرای طرح‌های سقف کاذب، یونولیت می‌باشد. که همواره در ساخت و سازها و طرح عمرانی مورد استقبال مهندسین قرار گرفته است. استفاده از این محصول جدیدترین شیوه ساخت سقف است. تا به حال جایگزینی برای آن پیدا نشده است. فروش یونویت سقفی

معرفی یونولیت

پلیمر سفید رنگی که از پتروشیمی تولید می‌شود، در قالب‌های متنوعی قرار می‌گیرد تا شکل نهایی را حفظ کند، در نهایت پس از سفت شدن یونولیت آماده می‌شود.

یونولیت سقفی

از جمله ویژگی‌های فوق العاده این محصول عایق رطوبت بودن و نیز عایق صدا بودن آن است. و همچنین مهندسین معتقدند که این محصول می‌تواند در برابر تغییرات شدید دما نقش عایقی بسیار عالی باشد. بدین‌ترتیب همان گونه که گفته شد از این محصول به‌عنوان مصالحی اساسی و ضروری برای اجرای طرح سقف و نیز عایقی در برابر رطوبت، صدا باید دما یاد می‌شود.

انواع بسیار زیادی از این محصول در بازار وجود دارند. که از جمله آن‌ها می‌توانیم به یونولیت کرومیت، سقفی و ورقه‌ای اشاره کرد که قصد داریم در این صفحه به بررسی جزئیات و نیز قیمت آن‌ها بپردازیم.

قیمت یونولیت

در ابتدا می‌خواهیم تعریفی از چگالی این محصول برای شما عزیزان بیاوریم. به وزن هر قطعه از یونولیت که در ابعاد از پیش‌ تعیین‌شده ۱ متر عرض در ۲ متر طول در ۵۰ سانتی متر ارتفاع چگالی یونولیت می‌گویند. فروش یونویت سقفی

تیرچه کرومیت

در این‌جا می‌خواهیم به معرفی برخی از نمونه‌های یونولیت موجود در بازار بپردازیم، با ما همراه باشید.

یونولیت فشرده

اولین موردی که می‌خواهیم بررسی کنیم یونولیت فشرده‌است که به دلیل فشرده شدن مواد سازنده آن و قرار گرفتن در قالبی که سبب تشکیل شکل نهایی آن می‌شود. دارای وزن بالایی است. و یا به نوعی می‌توان گفت که این محصول چگالی بسیار بالایی دارد. از این نمونه پرکاربرد در ساختمان‌سازی، صنایعی همچون صنایع غذایی، خودرو و عایق‌کاری و نیز انواع دیگری از زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود.

 یونولیت سقفی

نمونه دوم که به‌احتمال زیاد با آن آشنایی خواهید داشت نمونه سقفی است. که به‌ عنوان پنل هایی در پوشاندن فضاهای خالی سقف و نیز نگه‌داشتن بتن استفاده می‌شود. چگالی این محصول متناسب با نوع کاربرد آن است. و ابعاد آن نیم متر در ۲ متر در ۲۵ سانتی‌متر می‌باشد. منابع قیمت یونولیت سقفی دارای اهمیت زیادی هستند. برای اطلاع از قیمت یونولیت سقفی می‌توانید به صورت روزانه و لحظه‌ای تنها با بررسی نرخ نهایی قرارداده شده در جدول برای خرید به‌صرفه اقدام کنید.

یونولیت دیواری

از یونولیت دیواری در پوشاندن دیوارها و نیز برای اجرای طرح‌های داخلی استفاده می‌گردد. برای مثال گچ‌کار هنگام پوشاندن دیوارهای داخلی برای نماسازی و نیز زیبا کردن دیوارها از این نمونه استفاده می‌کنند. فروش یونویت سقفی

یونولیت تیرچه کرومیت

این نمونه در بسیاری از زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از این موارد همان‌طور که از نام آن پیداست. در اجرای طرح‌های تیرچه کرومیت می‌باشد. که از آن در پوشاندن فضاهای بین تیرچه‌ها استفاده می‌شود. و ساختار را برای بتن‌ریزی آماده می‌کند.

خرید یونولیت سقفی و دیواری 25، 20، 50 در تهران

پس از آنکه با انواع و قیمت یونولیت آشنا شدیم نوبت به معرفی مراکز فروش یونولیت سقفی و دیواری در اندازه‌های 20، 25، 50 و … و در ضخامت‌های مختلف جهت استفاده در ساخت و ساز فرا می‌رسد.

برتر فوم طیبی به عنوان یکی از بهترین تامین‌کنندگان و مراکز فروش این محصول همواره آماده تهیه و ارسال به اقصی‌نقاط ایران می‌باشد. در صورت نیاز به استعلام قیمت و خرید یونولیت سقفی و دیواری در انواع ضخامت و سایز با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. فروش یونویت سقفی

برای اطلاع از آخرین قیمت روز یونولیت و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید. خرید یونولیت سقفی

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :
تلگرام : 
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *