یونولیت

ورق یونولیت ( فوم ورقه ای )

ورق یونولیت

ورق یونولیت ( فوم ورقه ای )

یکی دیگر از محصولات ساخته شده از پلی استایرن انبساطی ورق های یونولیت می باشند. که دارای کاربرد های متنوعی در صنعت و ساختمان دارند. یونولیت با برخورداری از بالاترین مقاومت حرارتی و صوتی نقش مهمی در صنایع عایق سازی دار و نیز خصوصیت ضربه گیر بودن آن کاربرد های متنوعی برای آن ایجاد کرده . از جمله کاربرد های ورق های یونولیت عبارتند از:

1- عایق سازی دیوار و سقف ساختمان ها در مقابل حرارت

2- پرکردن بتن و صرفه جویی در مصرف فوم بتن

3- استفاده جهت بستر سیستم های گرمایش از کف

4- استفاده جهت بسته بندساازی کالاهای حجیم و حساس به ضربه

5- عایق سازی صدای سالن های بزرگ تئاتر و موسیقی و سالن های اجتماع و ….

6- عایق سازی سرد خانه های زیر صفر

ابعاد و اندازه ورق های یونولیت

یونولیت های تولید شده در شرکت عمران گستر با ابعاد 2*1 تولید شده و ضخامت آنها از 2 سانتیمتر تا 99 سانتیمتر قابل سفارش می باشد. در صورت سفارش مشتری برش های بیشتر محاسبه قیمت شده و به مشتری ارائه می گردد. همچنین در صورت سفارش ابعاد کوچک امکان بسته بندی و شیرینک بسته ها نیز وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم شما رو از جزئیات خرید یونولیت ورقه ای مطلع سازیم.

به طور کلی فوم ورقی یا یونولیت ورقی برای کم هزینه کردن پروژه های عمرانی یا سبک کردن مصالح مورد استفاده در ساختمان به کار می رود.

نکات مهم قبل از خرید یونولیت ورقه ای

برای خریدی راحت و مطمئن نیازمند داشتن اطلاعاتی کافی می باشید، لطفا با ما همراه باشید.

یونولیت ورقه ای دارای ابعاد ثابت ۲ متر در ۱ متر می باشند. یعنی طول ورق های یونولیت ۲ متر و عرض آنها ۱ متر می باشند. و قابلیت برش را هم دارا می باشند. اما قطر آنها متغیر است. و در فروشگاه ها از ۱ تا ۱۰ سانتیمتر به فروش می رسند.

اما مجموعه برتر فوم طیبی با توجه به نیاز مشتریان عزیز فوم های ورقه ای را از قطر ۱ سانت تا ۱۳۴ سانت می تواند تولید و به صورت انبوه عرضه نماید.

همانطور که می دانید یونولیت در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی ، پروژه های عمرانی و ماکت سازی و بسیاری دیگر، مورد استفاده قرار می گیرد. از یونولیت ورقه ای معمولا در ساخت ماکت ، کاردستی و ساختمان سازی استفاده می شود. لازم به ذکر است که یونولیت ها دارای چگالی یا دانسیته می باشند. و با توجه به درخواست و نیاز مشتری دانسیته محصول در نظر گرفته می شود.

یونولیت های ورقه ای با توجه به وزن سبکی که دارند. بسیار در ساختمان سازی پر استفاده هستند. و همچنین قیمت مقرون به صرفه این محصولات ، باعث کم هزینه شدن پروژه های عمرانی می شوند. یونولیت ها معمولا عایق مناسبی برای صدا و همچنین گرما می باشند. و همچنین قابلیت برش دادن آنها و اجرای طرح های مناسب با توجه به نیاز مشتری باعث محبوبیت روز افزون این متریال پر طرفدار شده است.

انواع یونولیت ورقه ای

یونولیت های ورقه ای در انواع سایز ها با تراکم  و ضخامت های مختلف تولید می شوند. یونولیت های ورقه ای از ۱ سانتی متر تا ۲۰ سانتی متر موجود می باشند. شما میتوانید با توجه به نیاز خود ضخامت و چگالی درخواستی خود را در هر ابعادی انتخاب و سفارش دهید. یونولیت های ۳ سانتی و ۵ سانتی و یونولیت ۱۰ سانتی و ۲۰ سانتی جزء محبوب ترین سایزهای یونولیت ورقه ای می باشند.

یونولیت ورقه ای

قیمت یونولیت ورقه ای

در نظر داشته باشید با توجه به نوسانات بازار برخی افراد سودجو برای سود بیشتر در تولید یونولیت های ورقه ای، کم کاری کرده و چگالی و ضخامت ورق ها را کمتر از میزان استاندارد و واقعی تولید و به فروش می رسانند. لذا از شما عزیزان خواهشمندیم که برای خرید و استعلام قیمت یونولیت ورقه ای به کارخانجات تولیدی معتبر و با سابقه مراجعه کنید. شما میتونید برای استعلام قیمت و سفارش خرید یونولیت با همکاران ما تماس بگیرید.

کارخانه تولیدی برتر فوم طیبی  با تکیه بر کادری مجرب و تجربه ۲۰ ساله در زمینه تولید انواع یونولیت از جمله یونولیت ورقه ای و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته آماده ارائه خدمات و تولید یونولیت با ابعاد سفارشی و قیمت مناسب به کلیه شهرهای ایران می باشد.

خرید یونولیت ورقه ای

آشنایی بیشتر با فوم ورقی

ورق یونولیت به عنوان عایق در ساختمان ها و حتی صنایع استفاده می شود که از قطر ۱ الی ۱۳۴ سانتیمتر درطول ۲ متروعرض ۱ متر می باشند.

ورق یونولیت با دانسیته و چگالی مختلف طبق سفارش مشتری و کاربرد آن در ساختمان و صنایع از دانسیته ۵ الی ۵۰ قابل تولید است.

این فوم ها در درز انقطاع و دیوار ها به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز قابل استفاده می باشند.

خرید یونولیت ورقه ای

کارخانه تولیدی برتر فوم طیبی مجهز به دستگاه های جدید و پیشرفته آماده تولید هر نوع ورق یونولیت در هر ابعاد (ورق یونولیت ۳ سانتی، ۵ و ورق یونولیت ۱۰ سانتی، …)، مقدار، و اندازه با بسته بندی عالی و قیمت مناسب و آماده ارسال سریع به تمام نقاط کشور می باشد.

جهت دریافت قیمت فوم سقفی و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :
تلگرام : 
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *