یونولیت

یونولیت ورقی

یونولیت ورقی

یونولیت ورقی

یونولیت ورقی امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار مهم هستند. ورق یونولیت فشرده در بسیاری از صنایع مثل ماکت سازی و کاردستی و … استفاده می شود. فوم ورقی باید دارای چگالی و دانسیته مناسبی باشند. تا ویژگی های مورد نظر یک یونولیت استاندارد را داشته باشند.

فوم ورقی می تواند عایق بسیار مناسبی در برابر گرما و صدا باشد. که همین ویژگی ها دامنه به کارگیری این محصول را در صنایع مختلف بسیار گسترده می کند.

ورق یونولیت فشرده

ورق یونولیت فشرده دارای وزن بسیار سبکی است. و همین دلیل باعث شده است که در ساختمان سازی بسیار زیاد از این محصول استفاده شود. یونولیت ورقی قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. که منجر به جلب نظر بسیاری از مهندسان و فعالان حوزه ساخت و ساز شده است.

فروش یونولیت ورقی

فوم ورقی را شرکت های تولید کننده با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و اندازه های مختلف می کنند. ورق های یونولیتی در اندازه های 1 تا 20 سانت در بازار وجود دارد. بهتر است بدانید ورق یونولیتی 3 سانتی، 5 سانتی و 20 سانتی از دسته محبوب ترین ابعاد ورق یونولیت فشرده در بازار به شمار می آیند.

بعضی از شما عزیزان در هنگام خرید با این مسئله رو به رو شده اید. که یونولیت ورقی قیمت های بسیار مختلفی دارد. و شما نمی دانید که کدام یک از این محصولات با توجه به قیمتی دارند استاندارد می باشند. متاسفانه در سال های اخیر افرادی در بازار چگالی فوم های ورقی را بسیار پایین از میزان استاندارد آن آورده اند تا با این روش بتوانند به میزان فروش بیشتری دست پیدا کنند.

ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم قبل از زمان خرید حتما شناخت خوبی نسبت به این محصول و استاندارد بودن آن داشته باشید. تا در نهایت دچار مشکل نشوید. این شناخت می تواند در میزان قیمت و کیفیت خرید شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

مواد اولیه یونولیت های ورقی نقش بسیار اساسی در مشخص کردن کیفیت آن دارد. Expanded polystyrene یا پلی استایرن انبساطی که آن را با نماد EPS هم می شناسند. در واقع مواد اولیه این محصول به شمار می آید. بیشتر ویژگی های منحصر به فرد یونولیت های ورقی وابسته به ساختار شیمیایی این ماده است.

قیمت یونولیت ورقی

البته این ماده را با نام های یونولیت، استایروفوم، پلاستوفوم و… نیز می شناسند. این ماده به وسیله شرکت های پتروشیمی تولید می شود. که درارای پتانسیل های بسیار زیادی است. یونولیت در شرکت های پتروشیمی فرایندهای بسیار پیچیده شیمایی را طی می کند. تا در نهایت ماده مورد نظر به وجود آید.

ورق های یونولیت کاربردهای بسیار متفاوتی دارند که این موضوع در قیمت آنها نیز به عنوان یک عنصر تاثیر گذار به شمار می آید. دقت داشته باشید که ورق های یونولیت می توانند به عنوان یک عایق بسیار عالی عمل کنند. که این موضوع حوزه کاربرد آنها را توسعه می دهد.

یونولیت های ورقی را برای حمل بسته های خون و یا شیلات نیز استفاده می کنند. که این موضوع نشان دهنده عایق بودن آن در برابر دما است.

اما این یونولیت ها در بسیاری از موارد مثل کاردستی و یا ماکت نیز کاربرد دارند. که این موضوع به دلیل راحتی برش خوردن آنها است.

تولید یونولیت ورقی

نسبت به این نکته دقت داشته باشید که در هنگام خرید یونولیت های ورقی به احتمال زیاد با اختلاف قیمت اساسی آن در مقایسه با یونولیت های سقفی رو به رو خواهید شد. که این موضوع امری طبیعی به شمار می آید. شاید در نگاه اول فکر کنید که این اختلاف قیمت با توجه به ابعاد یونولیت کاردستی و یا سقفی غیر منطقی است. اما به دلیل نوع کاربرد یونولیت در کاردستی ها قیمت آن باید اختلاف قابل توجه ای داشته باشد. زیرا ساخت کاردستی با ابعاد سقفی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

جهت دریافت قیمت فوم سقفی و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :
تلگرام : 
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *