یونولیت

یونولیت کرومیت 25

یونولیت کرومیت 25

یونولیت کرومیت 25 :

یونولیت کرومیت 25، با نام های پلاستوفوم یا فوم پلی استایرن نیز شناخته شده است. این یونولیت در تولید بلوک های سقفی مورداستفاده قرار می گیرد . این فوم   نوعی فرآورده  پتروشیمی است که ظاهری متشکل از بلورهای ریز دارد . بلوک های سقفی پلاستوفوم جایگزین مناسبی برای بلوک های سقفی سیمانی و بلوک های سقفی سفالی شده اند. پلاستوفوم سقفی به دلیل سبکی وزن و هزینه های پایین اجرا و … همواره مورد استقبال  مهندسان  ، طراحان و  ساختمان سازان قرار گرفته اند. بلوک ساخته شده از فوم پلی استایرن در ابعاد استاندارد تولید می شود و دارای ویژگی هایی می باشد که آن را از بلوک های سفالی و سیمانی متمایز می سازد.

کاربرد یونولیت کرومیت 25 :

یونولیت کرومیت 25 یک نوع پانل ساختمانی است که از فوم پلی‌اتیلن با ضخامت 25 میلی‌متر و پوشش بالایی از جنس کرومیت تشکیل شده است. این پانل به دلیل وزن سبک، عایق حرارتی و صدا، مقاومت در برابر آب و رطوبت، مقاومت در برابر حریق و خواص مکانیکی بالا، در بسیاری از کاربردهای ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی از کاربردهای یونولیت کرومیت 25 عبارتند از:

1- عایق حرارتی و صوتی در دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان

2- سقف‌های داخلی و خارجی ساختمان

3- پوشش دادن به ستون‌ها و دیوارهای داخلی و خارجی

4- عایق حرارتی و صوتی در اتاق‌های خنک‌کننده، انبارها، سوله‌ها و کارگاه‌های صنعتی

5- عایق حرارتی و صوتی در خودروها

6- پوشش دادن به صندلی‌ها و مبلمان

7- پوشش دادن به دیوارهای محوطه سازی و حفاظ‌ها

8- پوشش دادن به کانال‌های هواکش و هوادهی

9- عایق حرارتی و صوتی در تابلوهای برق

10- پوشش دادن به ابزارها و تجهیزات الکترونیکی.

 ویژگی های یونولیت کرومیت 25 :

1- وزن حجمی پایین ( سبک بودن )

2- عایق بسیار خوب صوت و حرارت

3- مقاومت در برابر آب و رطوبت و رشد باکتری ها

4-  اجرای راحت و افزایش سرعت اجرا

وزن حجمی یونولیت کرومیت 25 :

تولید یونولیت سقفی می تواند با وزن حجمی های مختلف صورت پذیرد . وزن حجمی 12 کیلوگرم بر متر مکعب ،وزن حجمی استاندارد یونولیت سقفی است .

به دلیل قیمت بالای مواد اولیه یونولیت سقفی ، در حال حاضر یونولیت های تولیدی اغلب با دانسیته های کمتر از 12 می باشند . اگر دانسیته 12 باشد وزن هر بلوک یونولیت سقفی کرومیت 25 ، حدود دو کیلوگرم خواهد بود . به همین منوال اگر دانسیته 8 باشد هر بلوک یونولیت سقفی کرومیت  25 دارای وزن حدود یک کیلو و سیصد گرم ،   و اگر دانسیته 4 باشد وزن هر بلوک سقفی حدود ششصد و شصت گرم خواهد بود و…

ابعاد یونولیت کرومیت سقفی 25 :

ابعاد استاندارد : 100*66*25  و

25*66*200

سانتی متر

با توجه به اندازه ارتفاع سقف ها ، یونولیت کرومیت سقفی 25 بیشترین مصرف را دارد.

نحوه ساخت یونولیت کرومیت :

یونولیت کرومیت از فوم پلی‌اتیلن با ضخامت 25 میلی‌متر و پوشش بالایی از جنس کرومیت تشکیل شده است. برای ساخت این نوع پانل، ابتدا فوم پلی‌اتیلن به صورت شیت‌های بزرگ تولید می‌شود. سپس با استفاده از دستگاه‌های خاص، شیت‌های فوم پلی‌اتیلن به ضخامت 25 میلی‌متر برش داده می‌شوند.

در مرحله بعد، پوشش کرومیت روی شیت‌های فوم پلی‌اتیلن قرار می‌گیرد. پوشش کرومیت به صورت یک لایه نازک روی شیت فوم پلی‌اتیلن اعمال می‌شود و با استفاده از فنرهای کوچک، به شیت چسبیده می‌شود.

پس از اعمال پوشش کرومیت، شیت‌های فوم پلی‌اتیلن با پوشش کرومیت به صورت پانل ساختمانی مونتاژ می‌شوند. این پانل‌ها معمولاً به صورت قطعات بزرگتر به سایزهای مختلف تولید می‌شوند و در محل نصب به یکدیگر متصل می‌شوند تا پوشش کاملی روی سطح ساختمان ایجاد شود.

جهت دریافت قیمت فوم سقفی و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *