پلاستوفوم, یونولیت

انواع یونولیت پلاستوفوم

انواع یونولیت

انواع یونولیت پلاستوفوم

پلاستوفوم فشرده

این نوع پلاستوفوم به دلیل این که به شدت فشرده شده اند. دارای وزن زیادی به نسبت بقیه ی انواع پلاستوفوم ها هستند. این نوع فوم بیشتر به صورت ترکیب با انواع دیگر به کار می رود.

این نوع پلاستوفوم از مقاومت بالایی برخوردار است. و همین ویژگی بارز آن برای افزایش کارایی و کاربرد آن در صنایع مختلف می باشد. به گونه ای که از انواع دیگر کاربردی تر است.

پلاستوفوم سقفی استاندارد

این نوع بیشتر به صورت مکعب مستطیل است. و بیشتر به عنوان تیرچه بلوک استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره خط یونولیت بسته بندی با شرکت ماشین سازی طیبی پور در ارتباط باشید.

پلاستوفوم دیواری

این نوع فوم بیشترخاصیت تزیینی دارد. و به صورت دیوار پوش یا دیوار های تزیینی و سه بعدی کاربرد دارد. انواع یونولیت پلاستوفوم

نکات قابل توجه در هنگام خرید یونولیت پلاستوفوم

*نداشتن ضایعات و پاک بودن از آلودگی هایی که در حین تولید ایجاد می شود.

*داشتن رنگ سفید و بدون لک

*استاندارد بودن کالا و داشتن تاییدیه

*خرید از جاهای معتبر

یونولیت پلاستوفوم مورد تایید چه سازمان هایی می باشد؟

پلاستوفوم تحت نظر و تایید سازمان های  بهینه سازی مصرف سوخت ,مرکز تحقیقات ساختمان ومسکن,وزارت شهر سازی و سازمان اتش نشانی می باشد. پلاستوفوم به دلیل کارایی  بالا و مزیت های زیادی که دارد. در صنعت های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و تقاضای تولید برای آن زیاد است. همین امر توجه سرمایه گذاران زیادی را برای خرید دستگاه تولید پلاستوفوم به خود جلب کرده است. انواع یونولیت پلاستوفوم

برای مشاوره و خرید انواع یونولیت پلاستوفوم می توانید به سایت مجموعه برتر فوم طیبی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

پیشنهاد مطالعه مقالات برتر فوم طیبی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *