یونولیت

قیمت یونولیت کرومیت

یونولیت کرومیت

یونولیت کرومیت چیست؟

فوم کرومیت یکی از انواع یونولیت می باشد که از آن بعنوان قالب در سقف ساختمان ها استفاده می کنند و بین تیرچه های کرومیت بعنوان قالب بتن عمل می کند. استفاده از این محصول باعث سرعت بخشیدن به انجام کار و همچنین مقاوت سقف خواهد شد. قیمت یونولیت کرومیت بدلیل اینکه بزرگتر از یونولیت سقفی است گران تر از فوم سقفی می باشد.استفاده از آنها مزایای زیادی دارد و به همین دلیل سازندگان و مهندسین در ساختمان سازی از آن بهره می برند.

از دیگر مزیت های این یونولیت می توان به کاهش مصرف تیرچه ها اشاره کرد که نسبتا قیمت بالایی دارند و از طرف دیگر وزن آنها کم می باشد و باعث کاهش وزن سقف ساختمان می شوند.کاهش مصرف فولاد و تیرچه بعلاوه کاهش مصرف بتن از مزیت های استفاده از این محصول می باشد. در صورت استفاده از این یونولیت می توان سرعت اجرا را تا حد قابل قبولی افزایش داد . بدلیل شیارهایی که در زیر این پلاستوفوم قرار گرفته مصالح می توانند به صورت پیوسته قرار بگیرند. هزینه حمل و نقل این فوم های سقفی به مراتب کمتر از تیرچه و سفال و گپ و غیره می باشد.

ویژگی های یونولیت کرومیت :

یونولیت کرومیت دارای وزنی سبک بوده و جابجایی آن راحت می باشد.این محصول در برابر آتش و گرما مقاوم بوده و براحتی آتش نمی گیرد.استفاده از آن در سقف های ساختمان باعث افزایش ایمنی و مقاومت می شود.یکی دیگر از ویژگی های یونولیت ها این می باشد که در صورت استفاده در سقف ساختمان ها باکتری ها و حشرات نمی توانند در آن نفوذ کنند.
استفاده از فوم کرومیت باعث می شود مصرف بتن تا حد زیادی کاهش پیدا کند و در نهایت هزینه کلی ساختمان کم شود.ویژگی دیگری که این محصول دارد این است که ضایعات آن بسیار کم و ناچیز می باشد.

یونولیت کرومیت

قیمت یونولیت کرومیت :

معمولا قیمت یونولیت کرومیت بدلیل اندازه بزرگتر و وزن بیشتر از یونولیت سقفی ، گران تر معامله می شود.به طور کلی خانواده یونولیت ها هر چه ضخامت و چگالی آنها بالاتر باشد وزنشان نیز افزایش پیدا می کند و قیمت آن بالاتر می رود. برای دریافت قیمت یونولیت کرومیت و خرید آن میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

خرید یونولیت کرومیت :

خرید فوم کرومیت بیشتر توسط سازندگان و مهندسان این صنعت انجام می شود.استفاده از فوم کرومیت باعث صرفه جویی در مصرف بتن و کاهش وزن سقف خواهد شد.
به همین جهت خرید و استفاده آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.همچنین بدلیل اینکه این یونولیت می بایست وزن زیادی را تحمل کند نیازمند کیفیت بالا می باشد.از این رو مجموعه فوم طیبی با بهره گیری از مواد اولیه مناسب و با تکیه بر کادری مجرب و حرفه ای اقدام به تولید این محصول به تعداد نیاز مشتریان می کند.

 

جهت دریافت قیمت یونولیت کرومیت و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *