یونولیت سقفی

بهترین نوع یونولیت سقفی چیست ؟

بهترین نوع یونولیت سقفی

بهترین نوع یونولیت سقفی و کاربرد آن :

بهترین نوع یونولیت سقفی را می توان یونولیت سقفی استاندارد معرفی کرد.بلوک های سقفی سبک بوده و بر روی سقف ساختمان ها بین تیرچه قرار می گیرند و در آخر بتن ریزی می شوند.

شیار تعبیه شده در زیر آنها می تواند مصالح را به خوبی نگهداری و جای داده و دیگر نیازی به رابیتس کاری نمی باشد.استفاده از یونولیت ورقه ای در کف ساختمان ها به منظور عایق سازی رواج دارد.

ابعاد و وزن بهترین نوع یونولیت سقفی :

یونولیت هایی که در سقف ساختمان استفاده میشوند در 2 نوع یونولیت سقفی و کرومیت می باشند.بهترین نوع یونولیت سقفی دارای ابعاد 2 متر در 50 سانت و با 25 سانت ارتفاع می باشد.

وزن این بلوک های سقفی بین 7 تا 12 کیلوگرم متغیر می باشد.ضخامت و چگالی این بلوک ها تاثیر زیادی بر وزن و کیفیت آنها دارند.هرچقدر چگالی و ضخامت این بلوک ها بیشتر باشد وزن آنها زیادتر خواهد شد.

در بازار ایران و با توجه به نیاز این بلوک های سقفی در ساختمان سازی بعضی از ابعاد یونولیت سقفی خواهان بیشتری دارند و بیشتر مهندسین و سازندگان از آنها استفاده می کنند.

ابعاد 2 متر در 50 سانت عرض و ارتفاع 25 سانت و ابعاد 2 متر در 50 سانت عرض به همراه 20 سانت ارتفاع از پرطرفدارترین ابعاد درخواستی می باشند.اما در یونولیت کرومیت ابعاد 2 متر در 65 سانت عرض به همراه 20 سانت ارتفاع بیشترین تقاضا را دارند.

مزایای استفاده از بهترین فوم سقفی :

این بلوک ها علاوه بر کاهش وزن کلی سقف و ساختمان باعث صرفه جویی اقتصادی می شوند.استفاده از یونولیت سقفی استاندارد و نسوز می تواند در برابر آتش مقاومت بالایی داشته باشد.

همچنین به عنوان عایق صدا هم می تواند بسیار کارآمد باشد.با توجه به مزیت های گفته شده می توان گفت که استفاده از کیفیت مناسب این بلوک ها می تواند مزایای بیشماری به مصرف کننده هدیه دهد.

از این رو بیشتر بلوک های سقفی نسوز با چگالی 12 تولید می شوند که در صورت نیاز می توان از چگالی بالاتری بهره برد.

کاربردهای یونولیت سقفی :

یونولیت سقفی یک ماده ساختمانی است که به عنوان عایق حرارتی و صوتی برای سقف‌ها استفاده می‌شود. این ماده به دلیل خواص عایق حرارتی و صوتی خود، در ساخت و ساز و تجهیزات ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای یونولیت سقفی عبارتند از:

1. عایق حرارتی: یونولیت سقفی به خوبی حرارت را عایق می‌کند و از افت دما در داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

2. عایق صوتی: این ماده صوت را جذب کرده و از انتشار صدا در ساختمان جلوگیری می‌کند.

3. سبک وزن: یونولیت سقفی بسیار سبک است که نصب آن راحت تر می‌کند و بار ساختمان را کمتر می‌کند.

4. مقاوم در برابر رطوبت: یونولیت سقفی به خوبی در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم است.

5. زیبایی: این ماده به طراحی و زیبایی سقف‌ها کمک می‌کند و قابل رنگ آمیزی است.

6. پایداری: یونولیت سقفی با تابش UV، ضربه و تغیرات دمای بالا مقاوم است و دارای عمر طولانی است.

خرید بهترین نوع یونولیت سقفی :

برای خرید و دریافت قیمت بهترین نوع یونولیت سقفی ، می‌توانید با ما در ارتباط باشید. قبل از خرید، بهتر است ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و به اندازه کافی مقدار مورد نیاز را تعیین کنید. همچنین، به کیفیت و برند محصولات توجه کنید و با مشاوره کارشناسان فروشگاه، بهترین گزینه را انتخاب کنید. جهت دریافت قیمت و همچنین ارتباط مستقیم بابرتر فوم طیبی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *