یونولیت کرومیت

یونولیت کرومیت چیست ؟ | ویژگی ها و مزایای استفاده از آن

یونولیت کرومیت چیست ؟

یونولیت کرومیت چیست ؟

فوم کرومیت یکی از انواع یونولیت می باشد. که از آن به عنوان قالب در سقف ساختمان ها استفاده می کنند. و بین تیرچه های کرومیت به عنوان قالب بتن عمل می کند.استفاده از این محصول باعث سرعت بخشیدن به انجام کار و همچنین مقاوت سقف خواهد شد. قیمت فوم کرومیت به دلیل اینکه بزرگتر از یونولیت سقفی است گران تر از فوم سقفی می باشد. استفاده از آنها مزایای زیادی دارد. و به همین دلیل سازندگان و مهندسین در ساختمان سازی از آن بهره می برند. برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوال اینکه یونولیت کرومیت چیست و چه کاربردهایی دارد با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از یونولیت کرومیت :

  • سبکی: سبک بودن فوم سقفی کرومیت در مقایسه با بلوکهای سیمانی و سفالی به میزان ۹۰ درصد
  • سرعت زیاد در اجرا: صرفه جویی در زمان اجرا به دلیل سبکی قطعه و حجم بالا به جای ۱۰ عدد بلوک سفالی یک قطعه بلوک پلاستوفوم باعث کاهش هزینه های دستمزد و کوتاه شدن زمان اجرا و بهره وری بالا می گردد
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت: آب و رطوبت محیط تاثیری در فرم و ظاهر اولیه فوم سقفی تیرچه بلوک نمی گذارد.
  • سرعت و سهولت در اجرای سقف
  • پایدار در مقابل زلزله : به دلیل کاستن بار مرده در مقابل زلزله پایدارری بیشتری دارد و در هنگام زلزله خرد نمی‌شود .
  • صرفه جوئی در گچ و خاک : برای اولین بار شیارهائی در سمت تحتانی بلوک مذکور ایجاد شده و در قسمت زیر سقف قرار می گیرد .
  • صرفه جوئی در آهن آلات : در هر متر مربع ۲۲% کاهش می یابد .
  • ضربه پذیر
  • حمل و نقل سریع و آسان
  • کاهش ۱۵ تن وزن در هر ۱۰۰ متر مربع
  • سرعت زیاد در اجرای  فوم سقفی و کاهش هزینه های دستمزد
  • استفاده از فوم سقفی کرومیت تیرچه بلوک باعث صرفه جوئی در تیر های بتنی سقف می شود به طوری که می توان فاصله محور تیرچه بتنی را از ۵۰ سانت به حداقل ۶۰ سانت تغییر داد.

تفاوت یونولیت سقفی با کرومیت چیست ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

یونولیت کرومیت چیست ؟

ویژگی های فوم کرومیت :

یونولیت کرومیت دارای وزنی سبک بوده. و جابجایی آن راحت می باشد. این محصول در برابر آتش و گرما مقاوم بوده. و به راحتی آتش نمی گیرد. استفاده از آن در سقف های ساختمان باعث افزایش ایمنی و مقاومت می شود.یکی دیگر از ویژگی های یونولیت ها این می باشد. که در صورت استفاده در سقف ساختمان ها باکتری ها و حشرات نمی توانند در آن نفوذ کنند.

استفاده از فوم کرومیت باعث می شود. مصرف بتن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. و در نهایت هزینه کلی ساختمان کم شود. ویژگی دیگری که این محصول دارد این است که ضایعات آن بسیار کم و ناچیز می باشد.

فوم سقفی کرومیت 20 سانتی چیست ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

یونولیت کرومیت چیست ؟

فروش یونولیت کرومیت :

فروش فوم کرومیت به صورت عمده با نازلترین قیمت در مجموعه برتر فوم طیبی انجام می شود.کلیه محصولات تولید شده دارای نشان استاندارد و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات می باشد. به همین جهت برای فروش انواع یونولیت ما با اطمینان خاطر محصولات خود را به مشتری ارائه میدهیم .

برخی از تولید کنندگان یونولیت با استفاده از یونولیت های بازیافتی و مواد اولیه بی کیفیت اقدام به فروش فوم کرومیت و دیگر انواع یونولیت می کنند. که از قیمت خیلی پایین تری برخوردار هستند. به همین جهت به مشتریان گرامی توصیه می کنیم که از تولید کنندگان معتبر و با سابقه خرید کنند.

فوم سقفی تیرچه کرومیت چیست ؟ برای خواندن مقاله کلیک کنید.

خرید یونولیت کرومیت :

برای خرید و دریافت قیمت یونولیت کرومیت ، می‌توانید با ما در ارتباط باشید. قبل از خرید، بهتر است ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و به اندازه کافی مقدار مورد نیاز را تعیین کنید. همچنین، به کیفیت و برند محصولات توجه کنید و با مشاوره کارشناسان فروشگاه، بهترین گزینه را انتخاب کنید. جهت دریافت قیمت و همچنین ارتباط مستقیم با برتر فوم طیبی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :

Mashinsazi.tayebipoor@gmail.com

تلگرام : 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *